Onze 12 gulden regels

  1. Nauwkeurige verzending van de boekhoudkundige documenten
    • Gespreide provisieopvragingen ten laatste op de 1e dag van het nieuwe trimester
    • Afrekeningen opgesteld binnen 60 dagen na de afsluitingsdatum
  2. Zeer precieze en veilige opvolging van de betalingen
    • Dubbele controle van elke betaling die wordt uitgevoerd via de rekeningen van de mede-eigendom.
    • Invoering van een procedure voor de inning van de onbetaalde lasten opgesteld in samenwerking met gespecialiseerde advocaten
  3. Transparantie bij de voering van de boekhouding
    • Financiële toestand elk trimester bekendgemaakt aan de commissaris van de rekeningen
    • Stellige en onherroepelijke garantie dat er geen commissielonen ontvangen worden
  4. Regelmatige bezoeken
    • Halfjaarlijkse check-up van het gebouw, gevolgd door een samenvattend verslag voorgelegd aan de Raad van mede-eigendom met voorstel van een actieplan
  5. Reporting
    • Opstelling van een halfjaarlijks activiteitenverslag
  6. Beheersing van de lasten
    • Heel strikt prijsbeleid ten opzichte van de leveranciers om de voordeligste tarieven te verkrijgen voor uw mede-eigendom
  7. Werkzaamheden in alle sereniteit
    • Aanbestedingen voor alle geplande werkzaamheden
    • Opstelling van een gunningsbrief voor alle bestelde werkzaamheden
    • Oplevering van de werkzaamheden
  8. Permanente beschikbaarheid
    • - Teams die elke dag van de week beschikbaar zijn en een wachtdienst die 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar is
  9. Nauwe communicatie met onze klanten
    • Schriftelijke bevestiging van de afhandeling van elke vraag
    • Terbeschikkingstelling van de documenten via een beveiligde website voor uw mede-eigendom
  10. Snel beheer van de schadegevallen
    • Onmiddellijke verwerking van elk nieuw dossier
  11. Voortdurende informatie
    • Communicatie over de evolutie van de reglementering die de werking van de mede-eigendom beïnvloedt
  12. Nauw beheer

Onze brochure downloaden